Segona conferència del I CICLE DE CONFERÈNCIES MÚTUA MOLLET

22 d'octubre de 2025
post

El passat 22 de juliol es va celebrar la SEGONA CONFERÈNCIA DEL I CICLE DE CONFERÈNCIES MÚTUA MOLLET a càrrec del síndic emèrit Sr. Lluís Martínez Camps. El títol de la conferència va ser “La defensa dels drets dels usuaris de serveis en el sector privat” i es va emetre pel canal de Youtube de MutuaMollet en directe.

Els temes a tractar d’aquesta conferència van ser bàsicament:

➕ Diferències entre queixes, reclamacions i denúncies.

➕ Cal un defensor del client?

➕ La raó de ser del defensor del client.

➕ Els moments de la veritat.

➕ El defensor, ha de ser imparcial?

➕ Què és l’equitat i com s’aplica?

Cicle de conferències de Mútua Mollet amb Sr. Lluís Martínez Camps

https://www.youtube.com/watch?v=nTHLeQDjXvQ

 

Temes interessants tractats a la conferencia

Lluís Martínez va fer una introducció sobre els drets humans, els drets reconeguts i els drets garantits, l’evolució, les 4 generacions… i els drets dels consumidors d’acord amb el Codi de Consum de Catalunya.

A més també va fer un estudi sobre les queixes i reclamacions i va donar consells sobre com tenir un servei de qualitat. “La qualitat del servei està lligada a la importància que se li dóna en l’estratègia de l’empresa” va concloure.

I va finalitzar la seva conferència explicant les diferents definicions de queixes, reclamacions i denúncies i va citar 4 alternatives a la gestió de les queixes.

Va aprofondir sobre què no ha de ser el defensor del client i les característiques d’un bon defensor del client. En resum, una conferència molt interessant que teniu disponible al nostre canal de youtube. Si vol veure-la en diferit fes clic al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=nTHLeQDjXvQ

Al canal de youtube també està disponible la primera conferència a càrrec de la Dra. M. Rosa Buxarrais (doctora en Pedagogia, llicenciada en Psicologia, diplomada en Logopedia i llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació) amb el títol de “Ingredients per a una vida en valors ètics”. No te les perdis!

🧐 Encara no t’has subscrit? https://www.youtube.com/channel/UCxKBz1s0FNE5TOAZja2vWjg

Per què escollir Mútua Mollet?

check Més de 90 anys d’història i compromís social
check Entitat sense ànim de lucre: el que pagues es reinverteix en el teu benestar
check Atenció mèdica local amb vocació de proximitat
check Serveis únics al territori: urgències a domicili, dependència, assistència en viatge 

Fes-te soci o sòcia. Et truquem i t’assessorem.

Sabem que escollir una assegurança mèdica no és una decisió senzilla. Per això som aquí per ajudar-te a trobar la pòlissa que millor s’adapta a tu i als teus. Contacta amb nosaltres sense compromís. T’explicarem cada detall i resoldrem tots els teus dubtes. Perquè a la Mútua de Mollet no venem assegurances. T’acompanyem en la teva salut, siguis on siguis, amb la proximitat i humanitat que ens caracteritzen des de 1933.

    Accepto rebre comunicacions i promocions

    Preguntes freqüents

    La nostra mútua inclou medicina general, especialitats, urgències domiciliàries, proves diagnòstiques i molt més... Tot en funció de la pòlissa escollida. Ens adaptem a les necessitats de cada soci o sòcia.

    La ubicació de la nostra mútua i les seva zona de cobertura fa que pels socis i sòcies residents de la zona del baix Vallès sigui la opció més idònea. Proximitat, personalització, sense límits en l’edat del soci o sòcia, tot tipus d’especialitats mèdiques, ens fa únics a la zona.

    Dirigir-se a ARAG. Telèfon: +34 93 300 10 50

    No és necessari un reconeixement mèdic previ, però hauràs de completar un qüestionari de salut.

    Alguns serveis poden tenir períodes de carència. Et recomanem consultar les condicions específiques de la teva pòlissa per obtenir més detalls.

    Les autoritzacions es poden sol·licitar a través de telèfon o presencialment a l’oficina de la mútua.

    Segons pòlissa contractada, en cas d’urgència i a través de Sardomus 24 hores, 365 dies l’any pots trucar al 900 80 10 56.

    Segons pòlissa contractada, 14 hores anual post-hospitalàries a través de Dependentia, es pot trucar al 93 693 44 21.
    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.